اوشون فشن

شعر،دلنوشته

اوشون فشن

شعر،دلنوشته

اوشون فشن

آنان که خاک را به هنر کیمیا کنند با لطف خود زخم دل ما دوا کنند

خرید ساعت مچی - خرید ساعت مچی
آخرین مطالب

صلوات

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

عمریست به بیراهه دویدم هیهات
گفتیم که لاتیم و شدم یک پا لات
حالا که به راه آمده ام می گویم
بر محمد و آل محمد صلوات

  • محمد تاجی

نظرات  (۳)

سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
www.iAlexa.ir

افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !! فقط تا آخر هفته .


بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما


www.ialexa.ir

  • معرفی سایت
  • – کاربران شما میتوانند در رابطه با معرفی وب سایت شما در معرفی سایت شما به صورت رایگان در پی سی وب پی سی وب نظرات خود را اعلام نمایند .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی